tisdag 24 juni 2014

Tumblr, Polyvore och Mood tavlor...

Fick en förfråga om att göra någon slags 'mood' tavla. Alltså sätta ihop bilder som beskriver mina känslor och min stil jag går efter för den tillfälle.

Min blogg är en slags tavla av allt detta. Jag skriver för det mesta om mina känslor här. Min stil osv försöker jag uttrycka genom kollektionerna som jag skriver om här.

Men! Om ni vill ha inspiration bilder osv så kan ni kolla in i min tumblr. Eller så kan jag screenshot'a då och då och lägga upp dem här.
Annars så är det bara klicka på TUMBLR knappen åvanpå eller klicka här: http://versaceunofficial.tumblr.com/

Jag ska ochså försöka göra flera sets på Polyvore och lägga upp dem här på bloggen. Hoppas att ni gillar dem för det tar ass lång tid för att göra dem, men till slut så blir jag faktiskt ganska nöjd med resultaten och tycker att den utstrålar min stil rätt så bra.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar