söndag 19 oktober 2014

Livet måste Planeras?

Tänkte skriva lite här idag. Har inte gjort det på ett tag

Life is ....... jag har ingen aning alltså.. Känner mig stressad 24/7 utan anledning. Kärleken ligger i nån låda längst inne i garderoben bakom mina Louboutins... Massa plugg, noll pengar och massor som jag vill göra.

Jag vet att jag går bara andra året i gymnasiet men det känns som att jag måste planera hela livet här och nu! Massor som måste tänkas igenom.. Skolor, städer, ideer, kläder, stil, social populäritet osv osv.. Helt enkelt så orkar jag inte med det! Tar hellre en kopp te och kolla på en film eller något.. 

Iallafall Helgen var rätt så skön.. Åkte in till stan och ''Trift'a'' med Stefan och hans päron. Köpte en Svart oversized t-shirt o en guldkedja. Åt sushi och åkte hem till en ny ep av Project Runway.. 
Ska nog göra en ''Haul'' video nästa vecka men som alltid så ska den vara på engelska..

Om ni inte visste så länkar jag min YouTube kanal här. Och min senaste video som jag publicerade idag.. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar