tisdag 15 juli 2014

Birthday Stories..


Födelsedagen blev sjukt rolig. Skulle dock ha viljat att inte ha den där främlingen som reste världen för mig där. Så svårt att prata engelska och svenska så både han och din vänner kan prata med dig... 

Gick och åt middag och sedan drog till Hummlegården. Satt på gräset bland tusen råttor och drack subway spritevodka. Var så skönt! Fick klappa en polishäst och nästan blev tagna för att vi fimpa så sjukt mycket. Med de var snälla. Sa grattis och red iväg. Smög in på en hotell för att kissa och sedan bröt oss in på nån klubb för att once again PISSA!.... Seriöst måste installera en till urinblåsa om jag ska fortsätta dricka såhär mycket. 

Kvällen blev sjukt rolig. Gick till Centralen och sa hejdå till Louisiana och Fey. Emma sprang iväg med en främling ps: han fick min aproval! Och jag själv drog iväg till Södermalm och sov med ''min'' främling.... 

Morgonen fick massa mat som främlingen har lagat. Var gulligt tills han börja irritera mig. Var påväg att slå till han vid en punkt. Ugh morgonen var inte så rolig helt enkelt. Åkte hem svettig och illa lunktande. 

Men det var för några dagar sen och jag hoppas att aldrig mer se främlingen igen. 

Nu så sitter jag i mörkret och lyssnar på: Below The Cherry Moon - WhoMadeWho


Ha det bra! 

xx // ozz 


Me and my Goyls #CelfieParty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar