lördag 26 juli 2014

Lithuanian Nature & New kicks

New Kicks
För er som inte visste om det så har jag redan rest bort till Litauen.... Naturen här är super vacker, Maten är super god, Priser är super låga och Människor är jätte trångsynda.

Seriöst liksom JAG! som är en full out fanFashionable figur ska dömmas för mitt utseende??
Har ni sett er själva eller? Våga klä er fint och nytt istället för att dömma en som gör det.!

Ända.. bort från all negativitet så har allt änsålänge varit fint.
Igår har jag gått på bio och hälsat på min Farmor som jag inte har sett på mer än ett år.

Idag har jag varit på Nike Outlet och köppt nya Nikes för bara 750:-! Liksom Air Max för sån pris!? Är det så annars eller är det jätte billigt? Känndes som att det var rätt så billigt ändå!

Sedan åkte jag, farbror och farmor till vår ''gård'' stuga ställe.. Det är helt enkelt ett ställe där vi odlar grönsaker, grillar osv osv.. Rätt så skönt och mysigt fast ass VARMT!!!

Just nu så packar jag grejer för imorgon.. Ska resa bort till Klaipeda.. Vilket är typ Litauens strand stad.
Längtar efter att få ligga på stranden med en bok och bara chilla.. Bada i en riktig hav och njuta av stora vågor.

Blir dock så störd av all surr runt omkring mig. Kan inte koncentrera mig på att skriva ett inlägg då!
Det får nog räckar för nu.. Skriver mer sen..

xx // ozz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar