lördag 5 juli 2014

Stupid moves... Means love i guess..


Dagar flyger förbi och sommaren blir skummare o skummare. Seriöst.. Ibland ser det ut som att jag inte tänket på vad jag gör.. 
Bjuder in folk som jag hade en relation med till min födelsedag medans det redan kommer en till som jag har haft något med. Som att min kropp säger att det inte är tillräckligt med drama i min lilla värld just nu. 

Men vad ska man göra då? En människa som reser världen för dig eller en människa som har gjort dig illa? Det är så svårt när man är fortfarande kär i han som gjorde dig illa och har redan glömt bort han som reser världen för dig. Ugh kärlek och sån skit är skumt och irriterande. Varför tänker man ens på det om man stör sig? 

Varför blir man mera attraherad om man blir dissad? 

Längtar mest till onsdag. Då ska jag och Emma ha en picnic med ica takeout sallad och vin. 
Ska slå oss ner på en äng någonstans mitt i ingenstans och bara ta det lugnt.. Eller aa blir aldrig lugn när det är vin som är involverad men det ska bli kul ändå 

ska gå och fundera över vad jag sysslar med och skissa lite. 

xx // ozz 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar